Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Balrog
Člen fóra
Příspěvky: 53
Registrován: 16 kvě 2010, 08:50
Přístroj: Nokia 808 Red
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod Balrog » 12 říj 2012, 17:59

A mám jí tam dát přes phoenix?Docela se bojím teď něco dělat. Stáhl jsem Nokia E7-00 (RM-626) 111.40.1511 czech_gw_dark_grey (059D0N7) je to OK?To samé mám v telefonu ale DE přes navifirm. Ale když jsem přehrával tenhle firmware tak mi to hodilo chybu.Tak nevím, Nemám stáhnout jiný firmware nebo přes jiný program než je Phoenix, HTCJirka mi radil přes Nokia Care suite.
Uživatelský avatar
Pali
Zlatý člen
Příspěvky: 1598
Registrován: 12 srp 2010, 12:44
Přístroj: Nokia N8 Dark Gray
Bydliště: Rožňava (Slovensko)
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod Pali » 12 říj 2012, 20:20

Ja som vsetko zatial flashoval cez Phoenix, aj N9 a nebol problem... Je to na tebe...
ICQ 440 418 069
Jaky
Člen fóra
Příspěvky: 67
Registrován: 04 zář 2010, 16:01
Přístroj: Nokia N97 mini, 32GB
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod Jaky » 11 lis 2012, 00:02

Potřeboval bych poradit, mám N95 8GB (RM-320) bohužel v ní není čeština, myslel jsem že telefon flashnu přes JAF jenže když mám připojený telefon k počítači a mačkám zapínací tlačítko tak se bud zapne celý mobil nebo počítač telefon nenajde.

Tak jsem si řekl že se zkusím naučit s Phoenixem, při dead flash (no connection) se mi ukazuje akorát
Waiting for USB device
když vyberu nějaké připojení
tak píše
Flashing started
Creating product data items list
Product data items list created
Backing up data items
Backing up data items
Getting Data Package
Reading product state
Initializing datafile
DataItem "ProductProfile" version "1.1" set to defaults, skipping backup
Backup/restore result: 0 out of 1 items were not backed up
Backup complete
Starting to recover the phone
Recoverying phone
Initializing
Scanning image files...
ERROR: Unable to detect device 0x8401F145. Check USB connection!
Unable to flash phone 0x8401F121
Getting BB5 Phone Information from Update Server...
ERROR: Unable to detect device 0x8401F145. Check USB connection!
Unable to get phone info from update server 0x8401F121
Unable to get phone information from Update Server
Starting to recover the phone
Recoverying phone
Initializing
Scanning image files...
ERROR: Unable to detect device 0x8401F145. Check USB connection!
Unable to flash phone 0x8401F121
All operations completed
Product flashing aborted


Přes JAF jsem již flashnul 100 mobilů a vždy se mi to nějak povedlo, tady bych si myslel že telefon má rozbitý port k USB jenže když telefon zapnu a normálně jej používám tak ho počítač najde a normálně brouzdám ve složkách, tak by mě zajímalo jestli nemáte nějakou radu, díky
Kdo chce hledá způsob, kdo nehce hledá důvod.
N97 mini, CFW william_netbox, 32GB
Greg
Návštěvník
Příspěvky: 5
Registrován: 27 lis 2012, 12:33
Přístroj: E7
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod Greg » 27 lis 2012, 12:45

Ahoj,

mám problém s flashováním E7. Telefon mrtvý, umřel při aktualizaci. Pokus ho flashovat byl přes Phoenix 2012.04.003.47798. Ke stažení FW jsem použil NaviFirm 1.7+. Verze FW by podle všeho měla být ta nejnovější a to 111.040.1511 Belle czech_dark_grey. Skoušel jsem ze zoufalství i verzi 111.040.1511 Belle euro, ale také nic. Vyhazuje Error 0x8401F121 communicating to phone. Unable to verify comm. Požádá o odpojení a připojení telefonu. Potom šrotí a pak vyhodí HRESULT 0x8421001c (-2078212068)

Firmware: Cannot verify communication to phone after flashing. Make sure that phone booted up correctly and retry.

Ve fóru už jsem tuto hlášku viděl a majtel telefonu (Palirek) se domníval, že jde o HW chybu. Ale nikdo to nepotvrdil.
Setkal se někdo z Vás s tímto? Mám si pro sicher skočit do servisu na diagnózu? Díky za odpověď

S pozdrvem Greg
Greg
Návštěvník
Příspěvky: 5
Registrován: 27 lis 2012, 12:33
Přístroj: E7
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod Greg » 28 lis 2012, 16:48

Včera jsem odnesl telefon do servisu. Zřejmě je vadná základní deska.
Uživatelský avatar
Adalbert72
Moderátor
Příspěvky: 1663
Registrován: 26 říj 2010, 22:08
Přístroj: N8-00
Bydliště: Passau, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod Adalbert72 » 28 lis 2012, 17:54

Malá korekce: uživatel Palirek se nedomníval, že jde o HW chybu, to jsem mu napsal až já, a na tom vcelku i trvám :mrgreen: Jinak sem napsal dva příspěvky a pak s námi přerušil veškeré styky :? Bohužel nám sem také zapomněl napsat, jak v servisu dopadl...
:arrow: V některých případech se po podobné hlášce tel. podařilo přes Phoenix/Nokia Care Suite rozchodit, dnes to pokládám spíše za výjimku. Jakmile něco podobného Phoenix vyhodí, je téměř jisté, že je to HW problém (bootloader/vadné sektory NAND paměti/základní deska atp.), čili to možná na nějakou větší výměnu bude :geek:
2x N8-00 Dark Grey, v.111.40.1511 Belle Refresh h@cked
Greg
Návštěvník
Příspěvky: 5
Registrován: 27 lis 2012, 12:33
Přístroj: E7
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod Greg » 28 lis 2012, 18:22

Ano ano, psal jsi to ty. Špatně jsem se podíval. V servisu napsali, že se jedná o závadu odstranitelnou v servisu vyššího levlu. Nebyli mi přesně schopni říct co je tam špatně "Asi základní deska" říkala paní. O závadách co jsi psal, tak mnoho nevím. Bootloader je zřejmě program co bootuje telefon. Je možné opravit bootloader v domácích podmínkách? V případě NAND paměti se asi musí měnit celý šváb nepletu-li se.
Napadá mě ještě možnost základní desku "upéct" podobně jako třeba grafické karty k odstranění studených spojů. Pokud ovšem můžou mít tohle na svědomí
Uživatelský avatar
Adalbert72
Moderátor
Příspěvky: 1663
Registrován: 26 říj 2010, 22:08
Přístroj: N8-00
Bydliště: Passau, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod Adalbert72 » 28 lis 2012, 18:37

Pokud máš tel.ještě v záruce, tak bych raději neexperimentoval... A přijímací technik bez diagnostiky víc neřekne, takže přesnější informaci od nich nešlo očekávat. Jinak, ta oprava takového rozsahu je samozřejmě dosti finančně náročná (zhruba rovnající se ceně nového přístroje). Předpokládám, že by Ti ji jako záruční měli uznat. Autorizované servisy jsou schopny takovou opravu rovněž provést, ale... ... vše se zpravidla posílá do jediného servisu vyššího levelu (Arvato Services), který to opravuje proto, že v Nokia sebrali ostatním autorizovaným servisům podobně náročné opravy, vztahující se na přístroje v záruce...
2x N8-00 Dark Grey, v.111.40.1511 Belle Refresh h@cked
Greg
Návštěvník
Příspěvky: 5
Registrován: 27 lis 2012, 12:33
Přístroj: E7
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod Greg » 28 lis 2012, 18:46

Díky za info, jak to chodí. Telefon v záruce není, byl brán jako bazarový za dobrý peníz. Do opravy jsem ochotný dát max 1500,-. Myslím, že za stejný, ba i menší peníz pořídím nějaký vrak E7 a vyměním desky.
Uživatelský avatar
Adalbert72
Moderátor
Příspěvky: 1663
Registrován: 26 říj 2010, 22:08
Přístroj: N8-00
Bydliště: Passau, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod Adalbert72 » 28 lis 2012, 19:08

Nezáruční oprava by se totálně nevyplatila, pokud máš nářadí (Torx šroubováky), a chce se Ti do toho, je tahle možnost asi jediné finančně únosné řešení. Pokud stojíš o servisní manuál, tak jej máš komplet všechny levely "TADY" :)
2x N8-00 Dark Grey, v.111.40.1511 Belle Refresh h@cked

Zpět na “O Symbianu všeobecně”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti