Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

vasek.t
Návštěvník
Příspěvky: 4
Registrován: 21 pro 2013, 22:13
Přístroj: Nokia C7
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod vasek.t » 22 pro 2013, 22:49

pěkný večer přeju, byl to teda boj, nakonec jsem to fakt zvládnul, moc díky za podporu, telefon už běhá jako nový, super :)

Největší problém byl poté, co jsem vše dostal tam, kde mělo být a dostal se ke skutečnému stahování FW do mobilu. Vždy po chvilce to hodilo error a skočila tabulka jakože odpojit, vyndat baterku, všechno znova...to jsem podstoupil možná 20x. Pak mě napadlo zkusit kabel napojit do zadního USB v počítači místo předního. V tu chvíli to začlo běhat jako po másle, celé se to stáhlo najednou bez zadrhnutí... Neni náhodou možný, že ta aktualizace, která mi mobil shodila, to udělala proto, že byla napojená na přední USB? Přesně tak se to chovalo i teď při tom flashování.
Každopádně teď mobil zase žije, jsou v něm zpět všechna data, kontakty ze Suity.Tisíceré díky za ochotu odkazy, rady.

Vašek
Uživatelský avatar
šulda
Zlatý člen
Příspěvky: 2185
Registrován: 01 črc 2009, 08:37
Přístroj: E7 Belle Refresh
Bydliště: Tam kde se vrány otáčejí

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod šulda » 22 pro 2013, 23:00

Kabel mám permanentně zapojen vzadu, rozbočovače k tomu není dobré používat.
Musí se jen umřít.
E7 Belle Refresh 111.040.1511 Hacked™
Uživatelský avatar
Adalbert72
Moderátor
Příspěvky: 1663
Registrován: 26 říj 2010, 22:08
Přístroj: N8-00
Bydliště: Passau, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod Adalbert72 » 22 pro 2013, 23:51

Mám osobní zkušenost, daný USB port nejprve vyzkoušet, já tedy využívám oba přední, a bez potíží... Ale nejspíš máš pravdu, protože pokud nemá daný port nainstalované ovladače, může být pak zdrojem problémů. Další věc je konfigurace Tvého compu, teoreticky taky nemusí být ten přední USB aktivní...
2x N8-00 Dark Grey, v.111.40.1511 Belle Refresh h@cked
vasek.t
Návštěvník
Příspěvky: 4
Registrován: 21 pro 2013, 22:13
Přístroj: Nokia C7
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod vasek.t » 23 pro 2013, 01:31

asi to fakt bude tím, že jde o rozbočený USB, mlhavě si vzpomínám, že jsem to někde četl možná právě v souvislosti s Nokia suite, že se má aktualizovat softvare ze zadních USB a zprvu jsem to tak snad i dělal (nebo to mohlo být napsaný i u navigace a možná to motám) každopádně někde jsem to četl, že ty přední jsou nějak míň napřímo a míň stabilní (rozbočený?) než ty zadní, tak proto mě napadlo to zkusit napojit dozadu... jinak už mobil snad letěl, měl jsem toho s phoenixem a navifirmem už plný kecky za ty dva dny co se v tom vrtám a rodina kolem chodí po špičkách :lol:
Teď můžu s Navifirmem a Phoenixem snad i poradit, třeba jsem netušil, jak se to má uložit do toho adresáře, důležitá je posloupnost: Nejdřív nainstalovat Phoenix, pak v Navifirmu příslušný FW stáhnout - a to rovnou do adresáře, který si v programfiles po instalaci phoenixu vytvořím podle jména FW souboru, tj vytvořím si poslední část v již existující složce díky již nainstalovanému phoenixu - C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\ ... a sem přidat novou zatím prázdnou složku se jménem příslušného FW, které se zjistí pod baterkou telefonu jako Type, v mém případě to je RM-675. Tam se pak musí rovnou FW v Navifirmu downloadovat, aby se to pak dalo z Phoenixu najít (a nezaškrtávat "Use ProductCode as final path" jinak se vytvoří další ještě pod RM-675 podsložka, ze které to pak Phoenix nevytáhne) ... Zdá se to balální, ale než jsem na toto přišel... :D :D :D a ten přední USB pak byla už jen pruda.
Ještě jednou díky.
Uživatelský avatar
pavelripa
Návštěvník
Příspěvky: 1
Registrován: 01 led 2014, 15:16
Přístroj: Nokia E65
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod pavelripa » 01 led 2014, 16:22

Mám taky problém s Nokií E65 je mrtvá a při flash WinXp jí po připojení nenajdou poradí někdo dík.
Uživatelský avatar
Adalbert72
Moderátor
Příspěvky: 1663
Registrován: 26 říj 2010, 22:08
Přístroj: N8-00
Bydliště: Passau, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod Adalbert72 » 01 led 2014, 20:10

Předně je nutno nejprve vyloučit, že tel. není v tomto stavu zjevně kvůli poruše HW (pád přístroje atd.). Jinak je potřeba zvolit v případě Phoenix ”Dead USB Flashing”. Pokud by Phoenix hlásil, že nedetekoval boot sektory, tak to asi bude fakt na servis...

:arrow: V případě potíží stáhni z Navifirm všechny soubory daného FW. Dej pozor, ať stahuješ vyšší verzi FW, než byla v přístroji. Produktové kódy (EURO3 bez brandu Operátora) najdeš na Webu :)
2x N8-00 Dark Grey, v.111.40.1511 Belle Refresh h@cked
l1012
Člen fóra
Příspěvky: 18
Registrován: 16 črc 2010, 13:35
Přístroj: nokia C7-00
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod l1012 » 06 led 2014, 07:58

Zdravím,
tak jsem se pokusil flashnout mrtvou Nokii Asha 311 a skončil jsem u hlášky
"Error 0x8401F121 communicating to phone. Unable to verify comm.
Warning: Unable to communicate to product after flashing" (nevypisuji všech 25 pokusů o spojení).
Použil jsem poslední verzi firmware s češtinou staženou s Navifirm.
Pls, nějaká rada, nebo už je foun úplně mrtvý? :(
l1012
Člen fóra
Příspěvky: 18
Registrován: 16 črc 2010, 13:35
Přístroj: nokia C7-00
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod l1012 » 06 led 2014, 19:47

Konečně se mi povedlo nahrát fw, ale je to verze 7.37, která je bez češtiny. Je někaká možnost tam nacpat češtinu? Downgradu na 7.36 se bojím.
Uživatelský avatar
Adalbert72
Moderátor
Příspěvky: 1663
Registrován: 26 říj 2010, 22:08
Přístroj: N8-00
Bydliště: Passau, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod Adalbert72 » 07 led 2014, 04:25

:arrow: To by asi bylo třeba vytáhnout češtinu z CZ Firmware, vyměnit soubor a flashnout. Ovšem není zřejmé, zda to vůbec u S40 půjde - zatím se mi nepodařilo s jistotou zjistit, který FW soubor je za jazykovou lokalizaci odpovědný. A konečně, není jisté, zda to není v S40 řešeno jinak, než např. u S^3, kde to šlo.
:arrow: Po určitém zkoumání je značně pravděpodobné (ovšem naprosto bez záruky :!: ), že by to mohl být soubor *ppm_xx :roll:, kdy "xx" je konkrétní jazyková mutace (tedy např. "d"). Nelze ale zaručit, že to bude fungovat, a původní soubor ze 7.36 bys ještě musel po zkopírování do 7.37 FW přejmenovat, aby se shodoval s 7.37 FW.

:arrow: Product Codes pro Asha 311 jsou "ZDE", s tím, že
CZ/SK obsahují EURO-D kódy.
2x N8-00 Dark Grey, v.111.40.1511 Belle Refresh h@cked
l1012
Člen fóra
Příspěvky: 18
Registrován: 16 črc 2010, 13:35
Přístroj: nokia C7-00
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživujeme mrtvý telefon - NÁVOD

Příspěvekod l1012 » 07 led 2014, 09:00

Díky za radu. Ale už jsem to vyřešil. V nabídce jazyků byla angličtina, tak tam má anglinu v rámci výuky cizích jazyků. :)

Zpět na “O Symbianu všeobecně”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host