Problematický Nokia Store

Nový Symbian v Nokia N8, E7, C6 a C7
JaSk
Bronzový člen
Příspěvky: 281
Registrován: 12 čer 2009, 16:25
Přístroj: N8, C5 , E52
Kontaktovat uživatele:

Problematický Nokia Store

Příspěvekod JaSk » 11 črc 2013, 00:21

Ahoj,
už od dob, kdy vyšla snad první verze Ovi store (vystřídal sem E72, 5800, N8, 808) se podivuju nad neuvěřitelnou debilitou ohledně připojení. Dobře to funguje jen na 3G. Kdekoli na Wifi (v práci, ve škole, doma, ve fitku...) permanentně blbne stahování, vyskakují hlášky o ztrátě připojení apod. Kde nemá jiná aplikace problém, Store prostě nefunguje jak má. Tohle mě donutilo už při používání N8 přejít pouze na software stažený "z venku", protože sem nervní člověk a telefon bych asi rozmlátil (navíc updaty jsou VŽDY BEZE ZMĚNY). Řikal jsem si, že s 808 možná došlo ke zlepšení, ale ne, pořád je tu ta samá zkryplená a pomalá aplikace, která má chronické potíže s připojením. Stává se vám to taky? Dá se to řešit?
Uživatelský avatar
šulda
Zlatý člen
Příspěvky: 2184
Registrován: 01 črc 2009, 08:37
Přístroj: E7 Belle Refresh
Bydliště: Tam kde se vrány otáčejí

Re: Problematický Nokia Store

Příspěvekod šulda » 11 črc 2013, 10:29

JaSk píše:Řikal jsem si, že s 808 možná došlo ke zlepšení

Bylo naivní s tím počítat dřív, natož u 808 která je poslední Symbian, obchod sem nikdy nepoužíval, vyjma vyzkoušení pro ověření jeho zrůdnosti což potvrdilo nejen to co popisuješ ty, mám tak vše co potřebuji a kdykoliv mohu použít instalačky zakoupeného SW či free SW ;) Bez nervování :mrgreen:
Musí se jen umřít.
E7 Belle Refresh 111.040.1511 Hacked™
Uživatelský avatar
znt
Stříbrný člen
Příspěvky: 524
Registrován: 05 úno 2009, 20:09
Přístroj: OnePlus X
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problematický Nokia Store

Příspěvekod znt » 16 črc 2013, 12:13

Taky jsem měl problém se ztrátou připojení. Většinou chodím do obchodu přes wifi. Od doby když jsem v nastavení wifi dal Úsporný režim na zakázaný, tak mi to běží v pohodě. Ale nevím, jestli je to tím.
N3210>N3410>N6600>N6230i>N5800>N8>N9>iNew v3>OnePlus X
Uživatelský avatar
Irbis
Člen fóra
Příspěvky: 53
Registrován: 18 zář 2012, 22:14
Přístroj: Nokia 6303c; C7
Kontaktovat uživatele:

Re: Problematický Nokia Store

Příspěvekod Irbis » 16 črc 2013, 13:56

Taky se mi to stává. Při instalaci v telefonu telefon oznámí ztrátu spojení a zruší instalaci. Telefon musí být připojený k wifi během instalace (nejspíš protože to ta instalovaná aplikace vyžaduje)
Uživatelský avatar
Adalbert72
Moderátor
Příspěvky: 1663
Registrován: 26 říj 2010, 22:08
Přístroj: N8-00
Bydliště: Passau, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Problematický Nokia Store

Příspěvekod Adalbert72 » 16 črc 2013, 15:33

JJ, Nokia Store, co říct, a nenaštvat se :evil: Před nedávnem se potíže se stahováním ze Store řešily na All about Symbian news... Ale problém lze pouze obejít, nikoliv vyřešit :twisted:

:arrow: Já to řeším killnutím procesu nokiastoreclient.exe, a novým spuštěním aplikace.
:arrow: Nokia Store má ještě jednu “skvělou“ vymoženost, konkrétně tedy po čase dostane Alzheimera, a “zapomene“, že bylo za některou aplikaci (aplikaci volí podle vlastního uvážení :mrgreen: :twisted: ) již zaplaceno. Obvykle se vymlouvá, že “byl dosažen maximální počet pokusů o stažení“. Aby ne, když stažení u řady aplikací opakovaně (a bezdůvodně) selhávalo, a každý pokus je zřejmě evidován :evil:

:arrow: Proto si instalační soubory (většinou) zálohuji, při instalaci ze Store se instalačka dočasně objeví na disku, který je k instalaci předvolen. Odtud lze soubor např. pomocí X-Plore vykopírovat jinam, čímž se aktivně předejde (v případě, že Store opět “zapomene“) nutnosti platit ve Store dotyčnou aplikaci (např. po formátu, nebo flashi) znovu :D
2x N8-00 Dark Grey, v.111.40.1511 Belle Refresh h@cked

Zpět na “O Symbianu Anna a Belle”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host