Stránka 1 z 1

záloha

Napsal: 08 čer 2017, 14:19
od jyryczek
Dobrý den,
mám problém se zálohováním telefonu. Pokud ho spustím naběhne do 96% a pak vypíše - Nemůžeme se připojit ke službě One Drive, aby se dalo zálohovat. Aktualizujte si telefon a zkuste to znovu. Ale telefon je aktualizovaný, v tom problém není.nebo alespoň při okusu o aktualizaci hlásá, že je v aktualizovaném stavu.

záloha

Napsal: 09 čer 2017, 19:13
od htcjirka
Smazat predchozi zalohu a pokusit se o to znovu a znovu, pak to proleze.

záloha

Napsal: 13 čer 2017, 11:54
od jyryczek
Inu, tak nevím. Telefon mi píše, že poslední záloha je stará 3 měsíce, ale na OneDrive nic takového není, prostě není. Jak se to jmenuje nebo jak to tam vyhledat abych to smazal?
Podotýkám, že mám v jedné složce fotky a v druhé pár dokumentů, takže nepřehledností OD to není.

záloha

Napsal: 19 čer 2017, 22:09
od htcjirka
Predchozi zalohu mazes primo v telefonu.

záloha

Napsal: 08 pro 2017, 21:51
od nr9
Zdravím,
mám úplně stejný problém jako uživatel výše. Odstranil jsem zálohy jak v telefonu, tak jsem se díval i na účet onedrivu, jestli tam z toho něco nezůstalo a zálohy žádné. Přesto nemůžu dokončit zálohu telefonu protože mi to pořád dokola píše "Nemůžeme se připojit ke službě One Drive, aby se dalo zálohovat. Aktualizujte si telefon a zkuste to znovu."
Už opravdu nevím co stím. Vyřešil to někdo?
Díky moc
Kamil