sekání videa

O multimediálním přístroji Nokia N96
Uživatelský avatar
hhonza
Člen fóra
Příspěvky: 23
Registrován: 12 zář 2009, 11:38
Přístroj: nokia N96
Kontaktovat uživatele:

sekání videa

Příspěvekod hhonza » 09 pro 2011, 00:08

Dobrý den, nevíte někdo proč se mi seká video které jsem nahrál zhruba před 4 měsíci, když jsem to přehrával před tím tak mi šlo v pohodě a teď se na to vůbec nedá dívat a i když nahraju nové video tak při přehrávání se strašně seká.
Uživatelský avatar
Adalbert72
Moderátor
Příspěvky: 1663
Registrován: 26 říj 2010, 22:08
Přístroj: N8-00
Bydliště: Passau, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: sekání videa

Příspěvekod Adalbert72 » 10 pro 2011, 02:51

Na takhle obecný dotaz nelze odpovědět než zase obecně :? Nikdo z nás netuší, co jsi za ty 4 měsíce do tel. nainstaloval. Během té doby mohly další běžící app (teoreticky i prakticky) ukrojit pořádné sousto z RAM, což by mohla být jedna z mnoha příčin. Zjednodušeně: ty videa, zejména pokud tel. po HW stránce úplně nevyhovují, mají pak tendenci se po nějaké době sledování sekat (časem zahltí RAM). Řešením je tyto znovu zkonvertovat, se sníženým datovým tokem (rozlišení můžeš ponechat). Úplně nejlepší je použít takový video konvertor, který má, a bere v úvahu možnosti daných tel., a má jejich přednastavené videoprofily. Pak obvykle není problém ;)
2x N8-00 Dark Grey, v.111.40.1511 Belle Refresh h@cked
Uživatelský avatar
hhonza
Člen fóra
Příspěvky: 23
Registrován: 12 zář 2009, 11:38
Přístroj: nokia N96
Kontaktovat uživatele:

Re: sekání videa

Příspěvekod hhonza » 10 pro 2011, 12:42

Aha děkuji za odpověď, ještě mám jeden dotaz je možné, že kvalita videa kterou jsem nahrál zhruba před rokem může být lepší než kvalita videa kterou nahraji teď, kvalitu nahrávání mám nastavenou na max stále, nevím třeba je to jenom můj pocit.
Uživatelský avatar
Adalbert72
Moderátor
Příspěvky: 1663
Registrován: 26 říj 2010, 22:08
Přístroj: N8-00
Bydliště: Passau, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: sekání videa

Příspěvekod Adalbert72 » 10 pro 2011, 16:24

Nemáš vyplněný tel. v profilu, máš tedy N96? Teď jsem si uvědomil: tobě se seká Tebou nahrané video, nebo video stažené z internetu? Pokud se seká tvé vlastní, nahrané video, tak ověř, jestli máš ukončené app běžící na pozadí - příliš mnoho spuštěných apps tohle může způsobit - opět záležitost RAM.
Jinak kvalita videa by měla být pořád stejná, ale je to subjektivní pocit. Sw. aktualizace velmi často zlepšovaly vlastnosti fotoaparátu a videokamery, ještě ověř, že tam máš poslední dostupný Sw., tj. 30.033.
2x N8-00 Dark Grey, v.111.40.1511 Belle Refresh h@cked
Uživatelský avatar
hhonza
Člen fóra
Příspěvky: 23
Registrován: 12 zář 2009, 11:38
Přístroj: nokia N96
Kontaktovat uživatele:

Re: sekání videa

Příspěvekod hhonza » 10 pro 2011, 17:38

Telefon mám nokii N96 a seká se mi pouze mnou nahrané video ostatní videa co mám v telefonu třeba z netu jdou v poho, ale zkošel jsem to teď znovu a už je to zase normální tak to opravdu mohlo být těmi spuštěnými aplikacemi, jinak ohledně toho softwaru jsem již psal do tématu Aktuální Softwarová verze N96

Nevíte někdo prosím proč když dám zjistit aktualizace tak mi telefon stále hlásí žádné aktualizace k dispozici telefon mám už hodně dlouho a ještě nikdy mi to žádnou aktualizaci nenašlo jinak va správci přístroje mám verze softwaru: 12.043, datum uživatelské verze: 11-12-08, jazyková sada: 006, model: nokia N96, typ: RM-247, nejnovější aktualizace: nebylo aktualizováno děkuji všem za odpovědi.
Uživatelský avatar
Adalbert72
Moderátor
Příspěvky: 1663
Registrován: 26 říj 2010, 22:08
Přístroj: N8-00
Bydliště: Passau, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: sekání videa

Příspěvekod Adalbert72 » 10 pro 2011, 18:26

Hoď sem Product Code (je pod baterkou), a neudělej v něm chybu. Já ti hned řeknu, kde je problém. Jinak pro RM-247 ten 30.xxx (různé varianty) k dispozici je. Nemáš tel. náhodou od Operátora? Pokud Operátor neobjednal (a nezaplatil) další FW, tak tam běžnými prostředky vyšší FW nedáš :!:
2x N8-00 Dark Grey, v.111.40.1511 Belle Refresh h@cked
Uživatelský avatar
hhonza
Člen fóra
Příspěvky: 23
Registrován: 12 zář 2009, 11:38
Přístroj: nokia N96
Kontaktovat uživatele:

Re: sekání videa

Příspěvekod hhonza » 10 pro 2011, 20:42

jestli je mobil od operátora nebo ne to úplně přesně nevím kupoval jsem ho použitý, ale vzhledem k tomu, že na baterce i pod baterkou je nálepka mobilpohotovost.cz co je product code přesně nevím je toho tu víc
ID:QEYRM-247
IC:661L-RM247
356406/02/562268/8
code:0574246
wlan:0022FC962E1C
to je asi vše co tu je
Uživatelský avatar
Adalbert72
Moderátor
Příspěvky: 1663
Registrován: 26 říj 2010, 22:08
Přístroj: N8-00
Bydliště: Passau, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: sekání videa

Příspěvekod Adalbert72 » 11 pro 2011, 02:42

No, moc tě nepotěším: není to sice operátorský tel., ale pro kód 0574246 skutečně novější FW dostupný není. To ale neznamená, že pro RM-247 tam nejnovější EURO 3 FW 30.033 nepůjde dát. Řešení je sice pro poněkud pokročilé uživatele (změnit Product Code a Flash FW), ale zase žádný větší problém v tom není ;)
Rada a postup, jak na to, na fóru je. V opačném případě bys musel do servisu, a tam říct, že se ti nedaří aktualizovat SW tel. A oni by (možná) provedli totéž, co bych s tel. třeba udělal já. Nicméně u tel. s prošlou zárukou by to v případě servisní opravy už nějaká nezanedbatelná suma byla :!:


//Evidence//: Odkdy musíš měnit PC pro flash FW?
2x N8-00 Dark Grey, v.111.40.1511 Belle Refresh h@cked
Uživatelský avatar
hhonza
Člen fóra
Příspěvky: 23
Registrován: 12 zář 2009, 11:38
Přístroj: nokia N96
Kontaktovat uživatele:

Re: sekání videa

Příspěvekod hhonza » 11 pro 2011, 16:30

aha tak moc děkuji za odpověď
Uživatelský avatar
sidil
Stříbrný člen
Příspěvky: 519
Registrován: 15 říj 2009, 10:18
Přístroj: lumia 1520
Kontaktovat uživatele:

Re: sekání videa

Příspěvekod sidil » 15 pro 2011, 12:12

nahraj tam nejnovejsi FW pomoci JAF a nemus nic menit a ani chodit do servisu,je to otazka par minut
lumia 1320,1520

Zpět na “Nokia N96”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host