Názory na řešení těchto potíží se různí...

Tato aplikace (Alwaysonlinestarter.exe ) zajišťuje (mimo jiné) 3G připojení pro registraci Tvé SIM karty, čili by s tím za běžných okolností neměl být problém. Btw. Operátor je tedy Tesco mobile, jak zmiňuješ na předešlých stranách? Pak by asi bylo vhodné jej přes Infolinku kontaktovat, a zjistit (na technické podpoře), jak je registrace SIM u nich řešena. Co si pamatuji, tak se tel. nikdy kvůli SIM registraci nepotřeboval připojit k internetu - více informací bude asi mít Tvůj Operátor, tohle s FW v přístroji nutně nemusí souviset

Je rovněž možné, že je aplikace Alwaysonlinestarter.exe nějak poškozena, ať už systémovou chybou, nebo virem (to bylo podle Kaspersky Lab reálně možné, byla by ale velká náhoda, že bys na to narazil).
Pokud se nedobereš kloudného výsledku, doporučuji podle případného neúspěchu postup v tomto sledu:
1. Soft reset *#7780# (měl by být srovnatelný s továrním nastavením)
2. Hard reset *#7370#(smaže vše v telefonu)
3. Flash přístroje pomocí Navifirm +Phoenix
Doufám, že to pomůže

EDIT: při ukončení procesu Alwaysonlinestarter.exe zároveň přestane fungovat synchronizace emailů...
Další možnost je zjistit, zda se něco nepokouší synchronizovat v cestě Nástroje/Připojení/Přenos dat/Synchronizace (cesta se může lišit, případně si dotyčné aplikace najdi v telefonu)
