Dobrý den,
mám problém se zálohováním telefonu. Pokud ho spustím naběhne do 96% a pak vypíše - Nemůžeme se připojit ke službě One Drive, aby se dalo zálohovat. Aktualizujte si telefon a zkuste to znovu. Ale telefon je aktualizovaný, v tom problém není.nebo alespoň při okusu o aktualizaci hlásá, že je v aktualizovaném stavu.
záloha
záloha
Inu, tak nevím. Telefon mi píše, že poslední záloha je stará 3 měsíce, ale na OneDrive nic takového není, prostě není. Jak se to jmenuje nebo jak to tam vyhledat abych to smazal?
Podotýkám, že mám v jedné složce fotky a v druhé pár dokumentů, takže nepřehledností OD to není.
Podotýkám, že mám v jedné složce fotky a v druhé pár dokumentů, takže nepřehledností OD to není.
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 1
- Registrován: 08 pro 2017, 21:46
- Přístroj: Lumia 820
- Kontaktovat uživatele:
záloha
Zdravím,
mám úplně stejný problém jako uživatel výše. Odstranil jsem zálohy jak v telefonu, tak jsem se díval i na účet onedrivu, jestli tam z toho něco nezůstalo a zálohy žádné. Přesto nemůžu dokončit zálohu telefonu protože mi to pořád dokola píše "Nemůžeme se připojit ke službě One Drive, aby se dalo zálohovat. Aktualizujte si telefon a zkuste to znovu."
Už opravdu nevím co stím. Vyřešil to někdo?
Díky moc
Kamil
mám úplně stejný problém jako uživatel výše. Odstranil jsem zálohy jak v telefonu, tak jsem se díval i na účet onedrivu, jestli tam z toho něco nezůstalo a zálohy žádné. Přesto nemůžu dokončit zálohu telefonu protože mi to pořád dokola píše "Nemůžeme se připojit ke službě One Drive, aby se dalo zálohovat. Aktualizujte si telefon a zkuste to znovu."
Už opravdu nevím co stím. Vyřešil to někdo?
Díky moc
Kamil
Zpět na “Přístroje Lumia s Windows Phone 8”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host