Zkušenosti s reklamací N8

O Nokia N8
Uživatelský avatar
vendy
Člen fóra
Příspěvky: 75
Registrován: 21 pro 2009, 09:14
Přístroj: Nokia N8-00 silver
Kontaktovat uživatele:

Zkušenosti s reklamací N8

Příspěvekod vendy » 23 led 2011, 17:57

Zkušenosti těch co jim odešla N8. Jak jste dopadli v servisu- jaká oprava, výměna telefonu nebo vrácení peněz.
Uživatelský avatar
orlynka
Pravidelný člen
Příspěvky: 138
Registrován: 26 úno 2009, 00:46
Přístroj: N8
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamací N8

Příspěvekod orlynka » 23 led 2011, 22:44

Tak já bez problémů vyreklamovala novej kus. Ale bylo to přes eshop v obchodě a druhý den jsme ji jeli vracet.
Tak nakonec zvítězila green varianta :-)
Uživatelský avatar
Michael322
Bronzový člen
Příspěvky: 314
Registrován: 19 úno 2010, 22:17
Přístroj: N8
Bydliště: Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamací N8

Příspěvekod Michael322 » 24 led 2011, 19:12

Nokie na tuhle chybu reaguje, mám telefon bez záruky jako dárek a měněj mi ho také
Nokia N8 cyan & Symbian Belle
FeReT
Moderátor
Příspěvky: 583
Registrován: 05 říj 2009, 12:41
Přístroj: N8 -CFW leaked-904
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamací N8

Příspěvekod FeReT » 24 led 2011, 20:06

Já již čekám druhý tyden. Mám n8 T-mobile pro cz stříbrnou, koupená byla 20.12.2010 a já ji začal používat až teď v lednu. vydržela 4 dny a pak konec. Dal jsem ji do autorizovaného servisu, asi udělali box a zjistili, že nejde, tak ji ještě ten den poslali do hlavního servisu, takže čekám. :geek:
Chcete-li projevit podporu, můžete tak učinit na ČÚ: 670100-2204346934/6210
patras
Bronzový člen
Příspěvky: 382
Registrován: 07 pro 2008, 15:03
Přístroj: N8 + SGS II
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamací N8

Příspěvekod patras » 24 led 2011, 21:16

proc cekas ? .. pokud je to do pul roku od nakupu zbozi mas narok na okamzite vraceni penez, nebo vymenu za novy kus .. sam si muzes vybrat .. a keci o autorizovanych servisech jsou nesmysl, protoze na prodejne musi byt ze zakona vzdy nekdo kompetentni uznat jestli to zbozi je vadny.
(toto vse samo plati v pripade ze si zbozi kupuje fyzicka osoba a jedna se podle obcanskeho zakoniku, u firmy jde o obchodni zakonik a tam toto neplati)
NK3110-3210-6110-6210-6310-7650-7610-N80-N85-N73-N97-LGO2X-Samsung Galaxy S2
Noocliir
Bronzový člen
Příspěvky: 201
Registrován: 25 pro 2008, 01:39
Přístroj: Lumia 925 32 GB
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamací N8

Příspěvekod Noocliir » 25 led 2011, 02:50

Jak jsi prisel na pul roku?to je aspon pro me velka novinka,ktera tak trochu indisponuje obchodnika,ne?Osobne bych si koupil mobil vzdy jen na pul roku a nez to vyprsi,tak bych chtel vratit penize,koupil bych novy a jel od znovu.Tohle podle me plati jen 14 dni od koupe a ke vsemu jen u solidarnich obchodniku.Ale jestli mate jine informace a zkusenosti,tak si to rad poslechnu.
3310,SE T610,7610,6680,N73,E50,N96,N8,Lumia 925
FeReT
Moderátor
Příspěvky: 583
Registrován: 05 říj 2009, 12:41
Přístroj: N8 -CFW leaked-904
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamací N8

Příspěvekod FeReT » 25 led 2011, 08:14

patras to trochu s tím půlrokem popletl.Myslel tím reklamací avšak je to takto:
pokud se u výrobku vyskytne závada do 6měsíců od koupě zákon má za to, že tam tato vada byla již v době prodeje, avšak ustanovení o reklamací zůstává, tj. Věc se reklamuje a prodejce je povinen závadu odstranit, pokud to nejde a věc jde ale používat je možné požádat o slevu nebo výměnu věci či případně vrácení peněz, to už je na výběru zákazníka.Nelze do 6měsíců odstoupit od smlouvy jak si to Patras představuje, ale musí projít klasický reklamační proces. Závada musí být odstraněna do 30dnů, pokud to prodejce prosvíhne pak je možné odstoupit od smlouvy.
Chcete-li projevit podporu, můžete tak učinit na ČÚ: 670100-2204346934/6210
patras
Bronzový člen
Příspěvky: 382
Registrován: 07 pro 2008, 15:03
Přístroj: N8 + SGS II
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamací N8

Příspěvekod patras » 25 led 2011, 10:14

to by potom byla standardni reklamace a tak to neni ..

delam ve kseftu s mobilama a elektronikou uz 11 let a vim jak to je ..

pokud se zavada projevi do pul roku od nakupu skutecne se bere to ze existovala uz v dobe prodeje a tim padem nemusi zakaznik nechavat zbozi opravovat ale muze zadat vymenu zbozi za nove ..

jediny co jsem popletl je to ze to muze zadat okamzite ... i na tu vymenu ma prodejce 30 dni ... to jsem spletl ..

Po pul roce plati, ze v pripade ze reklamace je vyrizena vymenou zbozi za nove ... to znamena ze zavada byla takove povahy, ze zbozi bylo neopravitelne a zase plati moznost okamzite vymeny zbozi za jine, nebo vraceni penez

nemusi se cekat na treti stejnou, nebo ctvrtou jinou zavadu na zarizeni.

Pokud si zakaznik vybere nove zbozi, nebo vymenu za nove ale stejne zbozi, automaticky ma narok na novou zaruku min 2 roky ...
NK3110-3210-6110-6210-6310-7650-7610-N80-N85-N73-N97-LGO2X-Samsung Galaxy S2
Noocliir
Bronzový člen
Příspěvky: 201
Registrován: 25 pro 2008, 01:39
Přístroj: Lumia 925 32 GB
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamací N8

Příspěvekod Noocliir » 25 led 2011, 13:05

ok,diky:)
3310,SE T610,7610,6680,N73,E50,N96,N8,Lumia 925
petr07
Člen fóra
Příspěvky: 17
Registrován: 13 říj 2010, 21:00
Přístroj: N 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamací N8

Příspěvekod petr07 » 25 led 2011, 17:06

Já dával na reklamaci 28.12. tak to vypadá,že těch 3O dnů nestihnou.Akorát mi na reklamační protokol napsali,že při nedostatku náhradních dílů se oprava může posunout na 60 dnů.Tak nevím.

Zpět na “Nokia N8”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů