
OVI Obchod
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 2
- Registrován: 30 lis 2014, 17:35
- Přístroj: Nokia 5530
- Kontaktovat uživatele:
OVI Obchod
Dobrý den, mám v pc nainstalovaný program Nokia Suite 3.8.48, propojený s mobilním telefonem Nokia 5530 XM. Vše jinak v programu funguje jen OVI obchod bohužel ne. Při pokusu o přihlášení k účtu mi vyskočí chyba " Nelze se přihlásit", když to zkusím přes stránky http://store.ovi.com/, tak se bez problému přihlásím. Ale při pokusu stáhnout jakoukoliv aplikaci přes zelené tlačítko "Stáhnout přes PC" mi vyskočí chyba "Nelze navázat připojení ke službě". Nejprve jsem to zkoušela přes mobil se k obchodu přihlásit pomocí aplikace. Přihlásím se sice bez problému ale v zápětí mi v mobilu vyjede chyba "Tuto stránku nelze otevřít. Zkontrolujte spojení nebo akci opakujte později". Proto jsem si stáhla do PC program Nokia suite, ale bohužel ani přes to se mi nepodařilo stahnout žádnou aplikaci ani nic podobného. Našla jsem tu stejný dotaz s odpovědí ať se zkusí vypnout brána firewall, ale ani to nepomohlo. Už nevím co s tím. Internet mi normálně funguje jak v mobilu tak na PC. Budu ráda za každou radu, předem děkuji 

- Adalbert72
- Moderátor
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 26 říj 2010, 22:08
- Přístroj: N8-00
- Bydliště: Passau, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: OVI Obchod
Tento problém nemá s firewallem nic společného; resp. firewall za tohle nemůže. Potíže s přihlášením jsme řešili "ZDE". U mě ke dnešnímu dni stále plně funkční, otestováno nyní
Stahování přes comp již delší dobu neprovozuji, po připojení k opravené Nokia Suite by mohlo snad fungovat. Rozhodně bylo ukončeno stahování pomocí počítače využívající aplikace Drop.

2x N8-00 Dark Grey, v.111.40.1511 Belle Refresh h@cked
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 2
- Registrován: 30 lis 2014, 17:35
- Přístroj: Nokia 5530
- Kontaktovat uživatele:
Re: OVI Obchod
Moc děkuju za radu....už to funguje jak má 

Zpět na “Nokia 5800 XM, 5530 XM a 5230 XM”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů